wtorek, 29 marca 2016

Świąteczne porządki

Przyszła wiosna, więc czas na wiosenne porządki ;o)



Pierwszą rzeczą jest nowy szablon, który zapewne już zauważyliście.

Jak Wam się podoba?

Kolejną nowością na blogu będzie nowa kategoria wpisów, a mianowicie "Staruszek dom".

O czym będę w niej pisać? O realizacji mojego marzenia, jakim jest zakup starego domu na wsi. Jeszcze go nie kupiłam, ale mam nadzieję, że stanie się to w niedalekiej przyszłości i pragnę się do tego jak najlepiej  przygotować. Będzie to też pewnie swoista motywacja, gdy najdą mnie wątpliwości, czy to aby na pewno dobry pomysł ;o)

Długo się zastanawiałam, czy swoją nową "zajawkę" podpiąć pod tego bloga, czy też poświęcić jej nową stronę. Ostatecznie jednak stwierdziłam, że gdybym zaczęła pisać kolejnego bloga ten umarłby śmiercią naturalną. A mam nadzieję, że od czasu do czasu znajdę chwilkę, aby podłubać coś w papierkach, lub uszyć coś nowego i zamieścić posty nawiązujące do głównej tematyki tej strony.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz