niedziela, 4 listopada 2012

Keep calm po raz drugi i candy

Hafcik "Keep calm..." wyszywałam z myślą o koleżance. Tak mi się spodobał, że postanowiłam wydziergać taki sam również dla siebie:

 

Nie wiem, czy inne hafciarki też tak mają, ale ja praktycznie za każdym razem jak coś wyszywam, muszę się gdzieś pomylić. Tak było i tym razem. I to dwukrotnie!
Gdy tak patrzyłam na te moje nieidealne hafty wpadł mi do głowy pomysł, aby zorganizować zabawę "Znajdź różnice".
Kto chętny do zabawy?
Zasady:
-porównać należy haft powyższy z tym z dnia 30.09.2012 r. i udzielić odpowiedzi na pytanie "Jakimi dwoma szczegółami różnią się te hafty?"
- zamieścić na swoim blogu podlinkowany banerek
- zabawa tylko dla osób posiadających bloga
Dla zwycięzcy przygotowałam również hafcik "Keep calm", ale tym razem czerwony i bez błędów ;o)

 

Dorzucę jeszcze jakąś lalę i przydasie.
edek: jest i lala:

 

Zapraszam!

5 komentarzy:

  1. oj napewno dołącze się do zabawy haftowej hihihi a Ciebie zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem różnica polega na źle wyhaftowanych krzyżykach wewnątrz korony Jeśli tak to bawię się i już wklejam banerek na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem tego samego zdania co koleżanka
    1 błąd jest w krzyżyku po prawej stronie korony bo jest przerwa a na drugim nie ma a 2 błąd jest wyżej korony bo jest więcej o 1 krzyżyk z obu stron nie wiem jak inaczej to wytłumaczyć jeśli się zgadza to się zapisuję 

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Pod krzyżem w jednym są XX a w tym z 30-09 są XXX.
    2. Wewnątrz korony "kropeczki" są obok kwiatka, a w drugim oddalone o jeden od siebie.

    Zapisuję się z miła chęcią.
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń