poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Morska metryczka

Jakiś czas temu załapałam się w zabawie "Podaj dalej" u Chagi.
Oprócz obiecanej podusi z wiosennym haftem, dostałam kilka hafciarskich przydasi. Między innymi zestaw do wyhaftowania obrazka z latarnią morską:

Dopisałam do niego imię oraz datę urodzenia i w ten sposób powstała metryczka.
Pierwszy raz haftowałam na nadrukowanej kanwie i stwierdzam, że był to pierwszy i zarazem ostatni raz. Zdecydowanie wolę haft liczony.

Teraz czas, abym ja "podała dalej".
Zasady zabawy:
1) Musisz aktywnie prowadzić boga.
2) Pierwsze 2 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek.
3) Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę dwóm osobom na prezent wykonany przez siebie.
Zapraszam!

3 komentarze:

  1. Witam ciepło i serdecznie:-) Tak dawno do Ciebie nie zaglądałam... Wstyd! Kajam się i biję pokutniczo w pierś! Mam nadzieję, że mi wybaczysz:-)
    A tyle się u Ciebie zadziało rękodzielniczo! I wyróżnienie zasłużone za piękną królisię, która w kolorowej sukni. Dobrze zapamiętałam? Bo ja tak zbiorczo się wpisuję, przepraszam. I w ostatnim wpisie sympatyczna szmaciana parka:-) Zwłaszcza dziewczyna w szaliczku przypadł mi do gustu. I przepiękna, radosna torba gdzieś mi śmignęła przed oczyma:-)
    A mam też pytanie: czy zabawa podaj dalej jeszcze ma wolne miejsce???? Bo jeśli ma, choć to dużo już czasu minęło, więc pewnie ktoś mnie już uprzedził, to ja BARDZO CHĘTNIE SIĘ PISZĘ:-) Bardzo bardzo !
    Dużo przyjemności wszelkich życzę oraz pięknej jesieni:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli jest wolne miejsce to ja bardzo chętnie się zapiszę:)Piękne rzeczy robisz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się spóźniłam:( A takie piękne rzeczy tu widzę!!!

    OdpowiedzUsuń